måndag 10 augusti 2009

Hej alla! Tar mig friheten att skriva i mites blogg.
Stallpartajet var sådär. Men vädret var toppen.
Ett stort tack till våra sist anlända stallisar till ett underbart roligt inslag med lådan.
Jag förstår vilket jobb Ni har lagt ner, skitkul var det iallafall.
Själv skulle jag upp och jobba så kvällen blev ung.
Jag hade berättat för någon på St.Boda att jag skulle på gårdsfest. Och eftersom dom inte har så mycket för sig därinne så hade snakket gått.
Alla frågade hur det hade varit och kollade om jag hade tagit för många pilsner. Men dom fick tji. Sedan skulle jag berätta hur det varit.Dom vill liksom ha känslan att dom varit med.
Nåväl, Nästa år gör Vi ett nytt försök.
Madde har bilder i sin dator så vi får nog se lite av festen längre fram.
Kram Stalldrängen

4 kommentarer: