söndag 14 februari 2010

Ridlektion

Idag var det ridlektion för Anna igen. Sockan har en förmåga att bara stanna ibland och då är det inte så lätt att få henne att gå fram igen, men Anna satt upp och tjoade fram henne och då gick hon jättebra sen satt jag upp igen och då gick det också bra vi fick mycket beröm mest Sockan för hon börjar få riktigt bra gångarter. Anna tyckte att jag skulle tävla henne på gaedingakeppni men jag vill nog träna henne lite mer och kanske tävla på husbyöen till våren vi får se jag har inte bråttom.

3 kommentarer:

  1. Fiiina Sockan, vilket steg hon har. Tur det dröjer innan ni ger er på femgång ;-)

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild! Vilken trav - kul för dig att tävla henne sen, jag har sagt det förr, men säger det igen, ni kommer bli farliga :)

    SvaraRadera
  3. Nä nä, så sa jag inte.. Jag sa att hon skulle passa super på geadingakeppni och att det är klokt att göra som du gör - tar det lugnt. Hon kommer att bli en farlig konkurrent för alla.

    SvaraRadera