lördag 11 september 2010

Join Up

Gårdagens join up var ingen dans på rosor.Envis som bara den, skit på dig matte här är det jag som bestämmer. Tror du ja, men jag var helt fokuserad att rollerna skulle bli ombytta. Och jag vann visserligen tog det 50 minuter innan hon gav upp. Och idag skulle vi dessutom rida lektion och då skulle jag få se om det satt kvar. Vann en seger redan på stallbacken, hon har alltid strulat på vänster bakhov nu lyfte hon det snällt och jag fick kratsa ur hoven utan något tjafs. Hur skulle det då gå på lektionen jo bara bra en liten stegring det var allt sen gick hon fram och gjorde det jag bad henne om även på slutet på lektionen när hon var helt slut gjorde hon bra ifrån sig så tack min lilla älskling för ombytta roller. Du gjorde min dag över förväntan.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick så bra på lektionen efter join-upen :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt och vad bra det fungerar! Pelle fick göra nån slags join-up i boxen med Janne när han var här, funkade skitbra.

    SvaraRadera
  3. Ja, alltså inte med Janne, men med hans hjälp gjorde han den med Lifri förstås :)

    SvaraRadera