torsdag 9 september 2010

Länge sedan

Usch vad jag har varit dålig på att skriva. Men det har inte funnits så mycket att berätta. Ja vad har hänt? Ridningen på Sockan funkar inte så bra just nu hon har kommit in i en riktig tonårstrots. Tvärnitar småstegringar men jag har gett mig den på att jag inte ska ge mig hotar med både Anna och Carro om hon inte sköter sig. Så imorgon ska jag ta upp henne till roundpennen och ge mig på att göra en join up för att tala om vart skåpet ska stå. Jo sen har vi haft stallfest med live music mycket trevligt men väldigt kallt. Idag har jag stått som en idiot i hagen och väntat på att hästarna skulle bajsa eftersom vi skulle lämna in träckprov. Leffe har också varit duktig satt i en ny sänkpump i brunnen den gamla tog slut skaffat en grövre slang så nu fyller man thermobaren på 35 sekunder nytt rekord. På lördag kommer Anna och då hoppas jag att Sockan har lärt sig vem som bestämmer, och det ska vara jag.

1 kommentar:

  1. Busiga Sockan ;)...Är helt övertygad om att du vinner kampen. Kan tänka mig att det tog tid i hagen idag. Tack snälla för att du gjorde det åt oss.

    SvaraRadera