fredag 8 april 2011

Boss hos vettis

Matte o husse skjutsade mig till vettis idag då jag har haltat på mitt högra bakben. Undersökning och vettisen märkte att allt inte stod rätt till. Fick en spruta så jag somnade sen in till röntgen. Det var inte en slide skada som matte o husse trodde, utan en dålig höft. Men prognosen var ändå god. Ska sakta bygga upp mer muskler i det benet, korta men fler promenader. Och när sommaren kommer så ska jag simma mycket. Sen håller dom på och bygger en simbassäng hos vettisen så där får jag simträna sedan. Fick också metacam för att slippa ha ont, ska dessutom äta glukosamin som också innehåller omega 3. Det tråkigaste är väl kanske att jag inte får leka med mina kompisar.

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt, men skönt att det går att "åtgärda".

    SvaraRadera