lördag 30 april 2011

Nya funderingar

Har pratat med Sigfus han var jättenöjd med dagens upphöjning. Nu ska hon få 1 veckas vila och stå kvar hos honom. Han tror också att hon med den nya bedömningen har stora chanser att kvala till VM i augusti och då måste hon stå kvar tills dess så han kan fortsätta att rida henne. Ska jag sälja henne? Eller bara sälja halva och ta föl vartannat år. Ja, nu är det mycket som snurrar i huvudet. Hon har i alla fall blivit värd en hel del pengar. Vad jag beslutar får vi väl se. Om hon kvalar till VM så tar Sigfus med henne så det behöver jag inte bry mig om sen får man väl se om jag åker dit själv också. Som sagt var mycket funderingar blir det. Puh.

7 kommentarer:

  1. Oj, det här blir bara mer och mer spännande! Vad kul Mite! :)

    SvaraRadera
  2. Ja,det börjar att bli mycket nu. Men Leffe och jag ska åka upp till Sigfus och diskutera detta i lugn och ro.

    SvaraRadera
  3. Ja, sov på saken, det lät ju spännande att fortsätta äga en viss del tycker jag. Ja, förstår att det är många tankar som snurrar! Kram

    SvaraRadera
  4. Skitroligt!!! Tycker du iaf bör se till att få (minst) en avkomma efter henne även om du säljer henne...
    :D

    SvaraRadera
  5. Fy attans vilka beslut.. Och VM?! WOW.. Jag säger det igen: Vilken finfin häst du har och vilken bra mamma (Ronja, ja och pappa förstås..
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS :-D
    Men jag avundas inte att besluta det du har att besluta.. Du och Leffe kommer nog ta ett bra beslut - oavsett vad det blir.

    SvaraRadera
  6. guu vad roligt Mite! Grattis!!!!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till er fina häst! Vilken framgång! Varför inte låta Ronja träffa Viglundur igen... Kram på er/Mona

    SvaraRadera