söndag 17 januari 2010

Longering

Idag blev det bara longering för Ronja och Sockan, dom gick så bra igår att det kändes bättre att bara gå igenom dom med longering. Dom var helfräscha så det var skönt att se. Ner i huset förbereda middagen upp igen för att lunchfodra, ner igen för att kolla att maten var färdig lagom när maten var klar fick Leffe samtal från jobbet så han fick slänga sig i duschen och åka till jobbet. Så nu har jag och tjejerna ätit, medans jag diskade undan tog dom hundarna på en promis. Imorgon ska jag träna Sockan i skänkelvikning och att gå i form, vi får se hur det går.

4 kommentarer:

  1. Det kommer säkert gå bra :-).

    SvaraRadera
  2. Ja det tror jag väl egentligen att det gör, men man har alltid det där lilla som gör att man ändå funderar ja du vet.

    SvaraRadera
  3. Longerat har jag inte gjort på länge, jo förresten när vet skulle besikta Gnesiti. Kan säga att det inte var det lättaste att longera honom i galopp på en liten volt i snön. Det slutade med att han hoppade rakt in i en snödriva :D Så det behöver man nog träna lite oftare och inte bara när man blir så illa tvungen :D

    SvaraRadera
  4. Ser att du fick till räknaren :)

    SvaraRadera